Sebevědomí je náš buzzword

Jsme úplně nové digitální grafické studio se zkušenostmi od roku 2003. Dlouho jsme byli Dost dobrý design, až jsme se v roce 2018 změnili na Protein. Líbí se nám dodávat sebevědomí vašim značkám. Moc by to ale nefungovalo, kdybychom pracovali jen se samotnou grafickou formou. S čím vším pracujeme, popisuje metoda OBSAH+FORMA. Svou pozornost zaměřujeme na správnost designérských rozhodnutí. Naši klienti prodávají po celé Evropě i USA. My pro ně pracujeme v Kladně. Přednášíme, publikujeme a jsme zakládající členové Unie grafického designu.

Značka a logo

Značka a logo

Značka není jen logo a vizuální styl. Značka je příslib a očekávání zároveň. Vytváříme loga a značky zcela nové, anebo redesign a inovace původních. Pro praktické nasazení se bude hodit elektronický manuál, pomůže s vytvářením všech aplikací tištěných i elektronických.

Web a appky

Web a appky

I na webu spojujeme obsah a formu. Tady se k tomu ale ještě připojuje funkčnost. Přes všechna UI a UX však web stále vidíme jako velkou část tváře vaší značky. Weby stavíme na vlastním redakčním systému Comet3®. A umíme také mobilní aplikace, tu největší děláme pro Plzeňský Prazdroj.

Obaly

Obaly

Obal má jen pár slov, aby toho řekl hodně. Dobrý obal pozdraví a lidé si ho hned dají do nákupního košíku. Takové děláme. Lhostejno, zda je to etiketa, plechovka, sáček či krabice.

Obaly

Prezentace

Pomůžeme vám zvednout publikum ze židlí. Tedy ne k odchodu, ale k akci. Vytvoříme strukturu a všechny slajdy v prezentaci, nejen prázdné šablony. Prezentaci pro projektor a velké plátno, displej v zasedačce nebo pro váš tablet. Připravíme i podklady k zaslání nebo speciální aplikaci.

Grafický design musí mít tah na branku

2019

Zdeněk a Studio Protein pořádá konferenci Řeči o grafickém designu. Sám prezentuje téma sebevědomí v grafickém designu.

Na přednáškách Marketing Festivalu nás potěšil návrat ke kořenům marketingu. Zdeněk se stal členem podnikatelského klubu BforB.

Zdeněk přednáší na Marketing Mixu v Ostravě.

Zdeněk je popáté za sebou přizvaný do poroty soutěže Kalendář roku 2019. Jenom se to letos zvrtlo a porotu musel na protest opustit.

2018

Dost dobrý design se mění na Protein. Velká změna pro nás. I pro vás.

Zdeněk je počtvrté za sebou přizvaný do poroty soutěže Kalendář roku 2018. Zasedání poroty a vyhlášení výsledků se koná tentokrát v Brně.

Zdeněk byl pozvaný jako host na dva úvodní semináře projektu Creative Hub v Praze.

Aplikace Partner Prazdroj 2 se začala používat i na Slovensku.

I letos se Zdeněk prezentuje se svým odborným tématem na Marketing Mixu. Pokolikáté už? Stručnou noticku o tom píše Packaging Herald.

2017

Studio představilo nový web a s ním i nová témata. Budování značky, prodejní a jiné prezentace, inovovaný koncept OBSAH+FORMA.

Zdeněk je potřetí za sebou přizvaný do poroty soutěže Kalendář roku 2017. Zasedání poroty se koná na známé grafické škole v Hellichově ulici v Praze. Květnové vyhlášení pak proběhlo na půdě Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR. Zdeněk měl jako předseda poroty krátký projev.

Opakovaně jsme podpořili soutěž Marketér roku a Zdeněk byl předat také jednu z cen. Je to už tradice.

Další Zdeňkova přednáška na Marketing Mixu.

2016

Další Marketing Mix v Brně a v Letošním tématem je budování grafické značky pro budování značky jako takové. Přednáška je na videu.

Po úpravě stanov je Zdeněk zvolen do předsednictva Unie grafického designu.

Zdeněk odjíždí na expedici do Lotyšska natočit pro klienta, jak probíhá sběr a zpracování hub.

Již podruhé byl Zdeněk předsedou poroty soutěže Kalendář roku 2016. Jako předseda měl Zdeněk krátký proslov při slavnostním vyhlášení na půdě Poslanecké sněmovny Parlamentu.

Loňské přednášky na Marketing Mixu měly dvě nečekané reprízy v Ostravě a Hradci Králové na stejnojmenné akci.

Inovovali jsme proces směrem k intenzivnějšímu propojení obsahu a formy. Začali jsme vytvářet funkční prototypy webů s nástrojem UXpin.

Také letos jsme podpořili Marketéra roku jako loni a předloni a předpředloni.

2015

Zdeněk byl pozván, aby se stal členem poroty Kalendář roku 2015. Byl hned zvolen předsedou poroty. Zasedání se konalo v prostorách Národního technického muzea.

Na Marketing Mixu v Praze a v Brně Zdeněk vysvětluje posluchačům, jak poznat, že mají blbé logo. Přednáška je na videu.

Vznikla první verze aplikace Partner Prazdroj.

2014

Na podzim se v Praze a v Brně konal první ročník Marketing Mixu, nástupce Světa reklamy. Zdeněk přednášel o tom, jak vytřískat maximum z grafického designéra. Přednáška je na videu.

Časopis České marketingové společnosti Marketing & komunikace I/2014 a Typografia otiskují další Zdeňkovy odborné články. První se věnuje namingu a druhý porovnává weby a tiskoviny.

Zdeněk poprvé vystupuje v doprovodném programu největšího českého oborového veletrhu Reklama Polygraf. V programu ho ale hledejte pod jménem Sven Ekstrøm. Přednáška se totiž věnovala namingu – pojmenovávání.

Časopis Font hodnotí loga výrobců kuchyní. Naše logo ROTO je mezi nimi a vede si dobře.

Studio se přestěhovalo do nových prostor v centru Kladna.

2013

Časopis České marketingové společnosti Marketing & komunikace I/2013 otiskuje další Zdeňkův odborný článek s názvem Zadání zakázky grafickému studiu.

Časopis Font ve svém 130. čísle otiskuje článek o našem redesignu loga POLDI. Po čase Zdeněk také opět odpovídá na několik otázek časopisu Typografie.

Zdeněk vystupuje s přednáškou o webech a tiskovinách v rámci doprovodného programu veletrhu Svět reklamy v Praze a v Brně.

Článek LOGO je obsahem čísla III/2013 časopisu České marketingové společnosti Marketing & komunikace I/2013. Zdeněk se jako zástupce ČMS účastní panelové diskuse konference Dialog se zákazníkem, kterou ČMS spolupořádá.

2012

Časopis České marketingové společnosti Marketing & komunikace I/2012 otiskuje další Zdeňkův odborný článek s názvem Jak vybrat grafického designéra/studio pro spolupráci. A v podzimním čísle téhož časopisu se objevuje další článek. Tentokrát na téma Jak hodnotit grafický design.

Několik prací našeho studia se objevuje v ročence Unie grafického designu.

Zdeněk poskytuje rozhovor Novinám pro polygrafický průmysl. Odpovídá také hned dvakrát na několik otázek časopisu Typografie. V čísle 6/2012 na téma propagace tiskáren, v čísle 12/2012 na téma typografie napříč médii.

Přednášku a 26. seminář Unie grafického designu na téma komunikace s klientem vede tentokrát Zdeněk.

Zdeněk se účastní konference o brandingu s Marty Neumeierem jako hlavním hostem.

Zdeněk je součástí focus-group projektu CENTRES, který se zabývá vzděláváním v kreativních oborech.

Poprvé jsme podpořili soutěž Marketér roku 2010. Jeden z výherců získal grafický tablet.

2011

Zdeněk se stal členem České marketingové společnosti.

Spolu se svým otcem Milanem poskytuje celostránkový rozhovor Mladé Frontě DNES.

Zdeňkova práce pro kladenskou bezpečnostní agenturu SBS Services se objevuje na stránkách časopisu Font.

Časopis České marketingové společnosti Marketing & komunikace otiskuje první Zdeňkův článek s názvem Grafický design a grafický designér. Pro portál www.logobox.cz píše článek o dobrém logu.

V rámci doprovodného programu veletrhu Svět reklamy v Brně a později také v Praze Zdeněk přednáší o nejčastějších typografických chybách.

Zdeněk je členem poroty soutěže na nové destinační logo ČR, kterou vypsala agentura Czech Tourism.

Logo a vizuální styl etiket Sommer&vnuk z našeho studia je na shortlistu kreativní soutěže Zlatá pecka 2011.

Milan se jako předseda Unie grafického designu účastní rozhlasové debaty na rádiu Leonardo.

2010

Zdeněk zasedal jako člen komise pro výběr webdesignu Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze.

Zdeněk publikuje svůj článek v mapující publikaci SOUP na téma „Design, který má prodávat“.

2009

Zdeněk je členem výběrové komise pro výběr nové korporátní identity politické strany TOP09.

Tři Zdeňkovy práce jsou uvedeny v knižní publikaci LOGO 1989–2008, vydané studiem HRaNA.

Zdeňka citují Hospodářské noviny a server iPodnikatel.cz.

V našem studiu absolvoval čtyřtýdenní stáž vzácný host. Jiří Seger, Čechoameričan, designér žijící v New Yorku, působící ve studiu Ideas on Purpose.

2008

Studio Dost dobrý design je přijato za člena AČRA. V asociaci vydrželo několik let.

Získali jsme ocenění Vítěz roku 2008 v kategorii Tisk soutěže AČRA Awards za kampaň DHL „úl“.

Naše studio začíná vydávat inzertní časopis Standard. Před propuknutím hospodářské krize stihlo vyjít několik vydání.

2007

Zdeněk a Milan spolu s dalšími 12 renomovanými studii spoluzakládají Unii grafického designu. Milan od té chvíle téměř deset let zastává funkci předsedy Unie. Posláním Unie je především osvěta a podpora trhu grafického designu.

Studio Dost dobrý design se transformuje na společnost s ručením omezeným. Dost dobrý design® je ochrannou známkou.

Zdeněk je členem poroty kreativní soutěže iReklama, kterou pořádá Unie vydavatelů, sekce vydavatelů internetových titulů.

Na půdě Rakouského kulturního fóra v Praze přednáší Zdeněk referát o zkušenostech s designem mezi malými a středními podniky na mezinárodním workshopu EWDS o podpoře designu.

2006

Po roce působení má studio 5 tváří.

2005

Zdeněk promuje na ČVUT v Praze, FSI, Ústav řízení a ekonomiky podniku. Absolvuje s vyznamenáním. Jeho diplomová práce se zabývá problematikou korporátního designu v prostředí menších a středních firem. Vedoucím diplomové práce je Doc. Ing. Václav Dolanský, překladatel marketingové „bible“ Marketing Management profesora Philipa Kotlera. Hned na to přemění Dost dobrý design na regulérní grafické studio v prvních prostorách v Kladně.

2003

Zdeněk začíná vytvářet grafický design jako freelancer. Vzniká název Dost dobrý design.