V září 2019 v Brně a také v Praze se konala konference o grafickém designu určená manažerům a markeťákům. Původně komorní akce si v Praze vyžádala stěhování do většího sálu. Konferenci připravil Zdeněk Sládek ze Studia Protein a hlavním partnerem konference byla Unie grafického designu. Konference proběhla jako součást veletrhu Marketing Mix, který každoročně pořádá Omnis Olomouc, a.s.
Úterý 10. 9. 2019 od 12 hodin v hotelu Voroněž naproti výstavišti (akce již přoběhla).
Čtvrtek 19. 9. 2019 od 12 hodin v kongresovém centru Artemis v Karlíně (akce již přoběhla).
Registrace účastníků.
				Ing. Zdeněk Sládek
				komunikační designér a jednatel, Studio Protein s.r.o., Kladno, člen představenstva UGD
			
				Sebevědomí lidí a designu
				Sebevědomí je atribut, který přitahuje. Proč to tak je? U úspěšných lidí se projevuje očním kontaktem, vzpřímeným postojem a dalšími znaky. Jak přinést sebevědomí do vaší vizuální komunikace? Při grafickém navrhování vědomě používám ekvivalentní přístupy. Jaké to jsou?
			
				Martin Kušpál (SK)
				Creative Director, MAISON D'IDÉE Prague s.r.o.
			
				Prečo nás ešte stále baví obalový dizajn
				Do grafiky obalov ide často viac energie, ako by sa na prvý pohľad mohlo zdať. Priblížime vám zaujímavosti z nášho kreatívneho procesu, technickej problematiky a práce s klientom v oblasti.
			
				Ing. Martin Novotný
				Senior Consultant, GRAFIE CZ, s.r.o., Praha
			
				Papír není pasé
				Trendy v polygrafii, které významným způsobem otvírají nové možnosti při barevné reprodukci grafiky a typografie na grafické a kreativní papíry. Martin Novotný bude prezentovat hlavní přednosti nových technologií a jejich typické příklady při využití např. tisku kreativních papírů na UV ofsetovém tisku, vychytávky při tisku na inkoustových produkčních strojích a typické produkty pro zpracování kreativních papírů při laserovém vyřezávání a vypalování.
			
Přestávka
				Karel Drašnar
				spoluzakladatel a duchovní otec aplikace BrandCloud
			
				Značka ve střed(t)u zájmu
				Co do brand manuálu v roce 2019 patří a co už ne? Na rigidní pravidla svázaná roky v šanonu zapomeňte. Vizuální obsah prodává, agilní přístup a autenticita jsou trendy budoucnosti. Nezapomeňte, že součástí identity je i prostor, ve kterém pracujete a prodáváte a lidé, kteří jsou s vámi na stejné palubě. Zákazníci i zaměstnanci. A co dál? Vizitky jsou stále v kurzu stejně jako posty a videa na sociálních sítích. To vše a mnohem víc zabalené do cloudu. Ty nej tipy a triky od zákazníků i špičkových grafických studií.
			
				Ing. Martina Koláčková
				externí personalista a profesionál v oblasti HR, www.martinakolackova.cz
			
				Grafický design z pohledu HR
				Jakou má grafika roli v moderním HR. V čem může být personalistům potažmo zaměstnavatelům přínosem. Jaké jsou nejčastější chyby z pohledu personalisty.
			
				Jan Řezáč
				CEO House of Řezáč, Brno, autor knihy Web ostrý jako břitva
			
				Budoucnost webdesignu
				Digitální design se vyvíjí raketově dopředu. Má smysl chtít web na míru? Nevypadají už dnes všechny weby stejně? Nahradí webové grafiky umělá inteligence? Jak bude vypadat webová grafika za 10 let? A co na to Jan Řezáč?
			
Registrace účastníků.
				Ing. Zdeněk Sládek
				komunikační designér a jednatel, Studio Protein s.r.o., Kladno, člen představenstva UGD
			
				Sebevědomí lidí a designu
				Sebevědomí je atribut, který přitahuje. Proč to tak je? U úspěšných lidí se projevuje očním kontaktem, vzpřímeným postojem a dalšími znaky. Jak přinést sebevědomí do vaší vizuální komunikace? Při grafickém navrhování vědomě používám ekvivalentní přístupy. Jaké to jsou?
			
				MgA. Michaela Klihavcová, MgA. Sára Bergmannová, MgA. Tomáš Brychta
				zakladatelé projektu Reformát a členové studia Divize, Praha
			
				Reformát
				Reformát & Studio Divize je seskupení grafických designérů, ilustrátorů a knihařů. Půdou pro vznik jejich společné tvorby je otevřený kreativní prostor v Praze, který spojuje grafické studio, papírnictví z druhé ruky a knihařskou dílnu. V prezentaci se dozvíte mnoho o spojování netradičních materiálů a grafického designu. Uvidíte příklady hodnotných výsledků takového spojení.
			
				Ing. Martin Novotný
				Senior Consultant, GRAFIE CZ, s.r.o., Praha
			
				Papír není pasé
				Trendy v polygrafii, které významným způsobem otvírají nové možnosti při barevné reprodukci grafiky a typografie na grafické a kreativní papíry. Martin Novotný bude prezentovat hlavní přednosti nových technologií a jejich typické příklady při využití např. tisku kreativních papírů na UV ofsetovém tisku, vychytávky při tisku na inkoustových produkčních strojích a typické produkty pro zpracování kreativních papírů při laserovém vyřezávání a vypalování.
			
Přestávka
				Lukáš Záleský
				vedoucí DTP studia G.P.S., s.r.o., Praha
			
				Rady, tipy a triky pro DTP
				Vymýšlím postupy, jak maximálně zefektivnit práci v grafice a DTP. Založil jsem youtube kanál DTP tutorialy CZ. Takže tato prezentace bude hodně praktická. Poradím vám se zasíláním podkladů pro tisk a web, se zpracováním korektur grafiky. Povíme si stručně i o vlastnostech tiskového PDF.
			
				Karel Drašnar
				spoluzakladatel a duchovní otec aplikace BrandCloud
			
				Značka ve střed(t)u zájmu
				Co do brand manuálu v roce 2019 patří a co už ne? Na rigidní pravidla svázaná roky v šanonu zapomeňte. Vizuální obsah prodává, agilní přístup a autenticita jsou trendy budoucnosti. Nezapomeňte, že součástí identity je i prostor, ve kterém pracujete a prodáváte a lidé, kteří jsou s vámi na stejné palubě. Zákazníci i zaměstnanci. A co dál? Vizitky jsou stále v kurzu stejně jako posty a videa na sociálních sítích. To vše a mnohem víc zabalené do cloudu. Ty nej tipy a triky od zákazníků i špičkových grafických studií.
			
				Martin Kušpál (SK)
				Creative Director, MAISON D'IDÉE Prague s.r.o.
			
				Prečo nás ešte stále baví obalový dizajn
				Do grafiky obalov ide často viac energie, ako by sa na prvý pohľad mohlo zdať. Priblížime vám zaujímavosti z nášho kreatívneho procesu, technickej problematiky a práce s klientom v oblasti.