Klub klíčových zákazníků

Plzeňský Prazdroj pečuje o mnoho pokladů. Především o samotný plzeňský ležák, který založil svou kategorii. Klub klíčových zákazníků je místo, kde se ze zákazníků Plzeňského Prazdroje, hospodských a restauratérů stávají hosté. Zde o ně pivovar pečuje. Vytvořili jsme vizuální prostředí, kde se zákazníci Prazdroje mohou cítit opečovávaní.

Připravili jsme logo a vizuální styl s několika aplikacemi

Připravili jsme logo a vizuální styl s několika aplikacemi

„Nová loga vyvolávají různé reakce. Logo Klubu přijali naši zákazníci velmi pozitivně.”

Jan Krátký, manažer Plzeňského Prazdroje

Klub klíčových zákazníků
Klub klíčových zákazníků
Klub klíčových zákazníků
Klub klíčových zákazníků
Klub klíčových zákazníků
Klub klíčových zákazníků

Členové klubu pocítí vděčnost pivovaru za předešlou spolupráci

Klub klíčových zákazníků

O klientovi

Plzeňský Prazdroj byl založen již v roce 1842, kdy sládek Groll uvařil první várku svého piva a vytvořil tak pivo plzeňského typu. Tento druh světlého spodně kvašeného piva Pilsener či Pils je dnes nejprodávanějším druhem piva na světě. A plzeňská dvanáctka je pojmem sama o sobě. Mezi značky Plzeňského Prazdroje patří také plzeňský Gambrinus, nošovický Radegast a Velkopopovický Kozel, v Česku nejrozšířenější nealkoholické pivo Birell, cidery Kingswood a Frisco a další. Celkem 12 značek. Plzeňský Prazdroj je největším výrobcem piva v Česku a současně i jeho největším exportérem. Pivo vyváží do více než 50 zemí světa. Současným majitelem Prazdroje je japonská pivovarnická skupina Asahi.

Klub klíčových zákazníků

Klub je

  • dospělý

    O členy je třeba se postarat na vysoké úrovni.
  • hrdý

    Plzeňský Prazdroj má za sebou mnoho úspěšné práce.
  • velkorysý

    Klub není pro pivovar, klub existuje pro jeho zákazníky.
2016

Skrolujte k další případovce

Eyren
0